هزینه بازسازی و نوسازی منزل اصفهان

در این قسمت یکی از زیباترین پروژه های بازسازی و نوسازی منزل مسکونی با متراژ تقریبی 160 متر را مشاهده می کنید که توسط گروه ساختمانی ناتک طراحی شده است.قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان بستگی به پارامترهای زیادی از جمله سبک ، متراژ و متریال انتخابی توسط کارفرما دارد که در هر پروژه متفاوت است . نکته حائز اهمیت در این مورد نحوه انتخاب متریال و در کنار آن فاز بندی یک پروژه است که می تواند هزینه ها را بشدت کاهشی نماید. (قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان)

خانه جدید شما یک بوم خالی است که به شما این فرصت را می دهد که آن را به فضایی شگفت انگیز با الهام از مجلات طراحی، پینترست یا اینستاگرام تبدیل کنید. در حالی که سبک طراحی هر کس متفاوت است - یا حتی اگر احساس می کنید اصلاً آن را ندارید - همیشه نکات آزمایش شده و واقعی وجود دارد که باید دنبال کنید. در اینجا لیستی از 10 روش عالی برای تزئین خانه جدید خود مانند یک حرفه ای وجود دارد.(قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان)

قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان

1. یک درب ورودی را رنگ کنید(قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان)
درب ورودی شما اولین تاثیر خانه شما است. یک در جسورانه و رنگارنگ قبل از اینکه مهمانان شما حتی از آستانه عبور کنند بیانیه ای می دهد. این یک ارتقاء آسان و مقرون به صرفه است که زیبایی شناسی طراحی شما را در بقیه قسمت های خانه تنظیم می کند. در مورد اینکه کدام رنگ را انتخاب کنید، با دل و جرات خود همراه باشید - و مطمئن شوید که مکمل رنگ کلی بیرونی خانه و رنگ های تزئینی است.
2. به هر اتاق یک نقطه کانونی بدهید(قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان)
تصمیم بگیرید که می خواهید نقطه کانونی در هر اتاق کجا باشد (و نه، لازم نیست تلویزیون باشد!). شاید این یک شومینه باشکوه، یک دیوار خاص، یا منظره زیبا از طریق یک پنجره از کف تا سقف باشد. هر چه که هست، مبلمان و لوازم جانبی خود را بچینید تا نقطه کانونی را برجسته کنید. طرح‌بندی‌هایی را نیز در نظر بگیرید که مکالمه را تشویق می‌کنند.

3. نورپردازی خود را لایه بندی کنید(قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان)
برای عملکرد و نمایش، شما باید سه نوع روشنایی در هر اتاق داشته باشید: محیط، مانند نور گسترده اتاق که از چراغ های فرو رفته یا وسایل سقفی می آید. نورپردازی، مانند آویزهای آویزان بر روی جزیره آشپزخانه یا چراغ رومیزی در کتابخانه. و نورپردازی تاکیدی، مانند دیوارکوب که یک منطقه یا شی خاص را روشن می کند. استفاده از چندین نوع نورپردازی به هر اتاق ظاهر زیبایی می بخشد.

4. گیاهان آپارتمانی را اضافه کنید(قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان)
گیاهان آپارتمانی فوراً به هر اتاق احساس استقبال بیشتری می کنند. و حتی اگر انگشت شست سبز ندارید، تعداد زیادی از گیاهان آپارتمانی بسیار بخشنده هستند. از قرار دادن چندین گیاه در یک فضا نترسید. ساکولنت های کوچک را روی یک قفسه کتاب در نزدیکی شاخ و برگ های بزرگ و سبز در گلدان های کف قرار دهید. امتیاز: آنها هوا را تمیز نگه می دارند.

5. از آینه ها به صورت استراتژیک استفاده کنید(قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان)
برخی از طراحان بر این باورند که هر اتاق باید یک آینه داشته باشد، اما حتی اگر تا این حد پیش نروید، تزئین با آینه می تواند به ویژه در اتاق های کوچک یا تاریک مفید باشد. در فضاهای تنگ، آینه ها فضای بیشتری را القا می کنند. و در نواحی سایه نور را کاملا منعکس می کنند. در اینجا یک نکته تخصصی وجود دارد: آینه ها را عمود بر پنجره ها آویزان کنید، نه در سراسر اتاق. به این ترتیب، می توانید از برگشت نور زیبا به بیرون از پنجره جلوگیری کنید.

6. مبلمان را با هم ترکیب کنید(قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان)
خرید مبل و صندلی عاشقانه و صندلی راحتی و عثمانی مناسب راحت است، اما در مقابل این خواسته مقاومت کنید! اختلاط و تطبیق قطعات مبلمان، جذابیت بصری و عمق بیشتری را به اتاق می‌افزاید - و آن را شبیه یک نمایشگاه مبلمان نمی‌کند. این کار می تواند به سادگی تزئین اتاق ناهارخوری شما با یک میز چوبی تیره زیبا باشد که با چوب متضاد یا صندلی های ناهار خوری روکش شده برجسته می شود. در اتاق نشیمن، ممکن است یک مبل به رنگ خنثی را با یک چرم عثمانی و صندلی های کناری که با پارچه ای سرگرم کننده روکش شده اند، ست کنید.

7. بافت های مختلف را با هم ترکیب کنید(قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان)
همانطور که نمی خواهید مبلمان شما خیلی همخوان باشد، می خواهید در منسوجات و قطعات برجسته خانه خود تنوع داشته باشید. در اینجا چند نمونه آورده شده است: یک شومینه کاشی کاری شده با یک مانتوی چوبی بازسازی شده، یک فرش با رنگ خنثی جوت که روی آن یک فرش رنگارنگ (و کوچکتر) پشمی قرار گرفته است، یا یک کاناپه چرمی با لهجه‌ای مخملی. اختلاط اجسام فلزی نیز رو به افزایش است.

8. آثار هنری خود را ارتقا دهید(قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان)
یکی از رایج ترین اشتباهاتی که مردم مرتکب می شوند این است که آثار هنری را انتخاب می کنند که برای دیواری که در آن آویزان می شود بسیار کوچک است. (یک اشتباه رایج دیگر آویزان کردن آثار هنری بیش از حد بالا است – همیشه باید در سطح چشم باشد.) در یک دیوار بزرگ، یک قطعه بزرگ و قاب شده را انتخاب کنید که بیانیه ای را ایجاد می کند. یا چندین فریم را برای ایجاد یک دیوار گالری گروه بندی کنید. قانون کلی استاندارد این است که آثار هنری باید دو سوم تا سه چهارم فضای موجود روی دیوار را اشغال کنند.

9. از شر چیزی که دوست ندارید خلاص شوید(قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان)
هرکسی قطعاتی دارد که دوستش ندارند، چه یک لوستر گران قیمت که به صورت ناگهانی خریداری شده باشد یا یک مبلمان ارثی که سبک شما نیست. یک خانه جدید شانس شما برای خداحافظی است! شما باید واقعاً هر قطعه دکور و مبلمان خانه خود را دوست داشته باشید. چیزهایی را که دوست ندارید بفروشید یا اهدا کنید زیرا ممکن است شخص دیگری آنها را دوست داشته باشد!
10. از چشم ویرایشی خود استفاده کنید(قیمت و هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل اصفهان)
وقتی نوبت به دکوراسیون می‌رسد، معمولاً کمتر است. گیر افتادن در افزودن قطعاتی که ممکن است در نهایت به جای ارتقاء به موارد منفی تبدیل شوند، آسان است. به طور دوره ای اتاق به اتاق بروید و وسایلی را که یا در مکان نامناسبی خانه پیدا کرده اند یا به سادگی فضا را شلوغ کرده اند بردارید.
اجازه دهید در عوض یک حرفه ای آن را اداره کند
کانالیزه کردن طراح داخلی شما برای همه مناسب نیست. اگر به دنبال خانه دومی هستید اما با چشم انداز تزئین آن غرق شده اید، یک پاکاسو را در نظر بگیرید. هر خانه دوم پاکاسو کاملاً مبله و دکور شده است. به خانه های زیبای فروش نگاه کنید و جزئیات را به ما بسپارید.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn