بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 210 متر

بازسازی و دکوراسیون داخلی برای یک آپارتمان 210 متر مربع.
سبک مدرن با عناصر آرت دکو توسط مشتریان به دلیلی انتخاب شد - این رویای دیرینه آنها بود. آپارتمان دارای چیدمان راحت است: یک اتاق نشیمن آشپزخانه بزرگ، یک دفتر کار، یک اتاق خواب، یک اتاق کودکان و یک حمام. همه پنجره ها منظره ای باشکوه را ارائه می دهند.
آرزوی مشتریان استفاده از رنگ های آرام در فضای داخلی بدون لهجه های روشن بود. تنها استثنا اتاق کودک بود که ساکنان آینده خود در انتخاب طرح رنگ اتاق خود شرکت کردند. در بقیه اتاق ها، تصمیم گرفته شد از عناصر رنگ طلایی، برنجی، پانل ها یا تزئینات چوبی به عنوان لهجه های ظریف استفاده شود.(بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 210 متر)

طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 210 متر

آشپزخانه-اتاق نشیمن (بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 210 متر)
اتاق نشیمن آشپزخانه که کاملاً همه چیز را برای گذراندن عصرهای مشترک با خانواده دارد، به طور سنتی "قلب" آپارتمان است. این اتاق بزرگ به سه منطقه تقسیم می شود: آشپزخانه با یک جزیره و یک پشتی خیره کننده ساخته شده از سنگ طبیعی، یک منطقه با یک گروه غذاخوری برای شش نفر، تزئین شده با یک لوستر Serip، و یک منطقه نشیمن که مبل مجموعه جورجیو در آن قرار دارد. روبروی تلویزیون و شومینه زیستی کمی دورتر، کنار پنجره، گوشه‌ای دنج با دو صندلی راحتی و یک میز قهوه‌خوری وجود دارد که می‌توانید به راحتی وقت خود را با خواندن کتاب و یک فنجان قهوه سپری کنید.

طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 210 متر

اتاق خواب( بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 210 متر)
فضای داخلی مجلل اتاق خواب با رنگ های تیره تر ساخته شده است، در حالی که به دلیل استفاده از لهجه ها - لامپ های آویز حجیم، عناصر طلایی در دکوراسیون مبلمان و اشیاء هنری که مشتریان با خود از آپارتمان دیگری آورده اند، کسل کننده به نظر نمی رسد.

اتاق کار ( بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 210 متر)
این دفتر برای سرپرست خانواده ایجاد شده است، بنابراین فضای داخلی این اتاق شخصیتی مردانه دارد. مواد متضاد جالبی به عنوان دکوراسیون در دفتر انتخاب شدند: پانل های دیواری سنگ مانند و دکور از قالب گیری در رنگ های تیره. در اینجا می توانید از یک پالت رنگ مشابه استفاده کنید، زیرا به دلیل وجود پنجره های کف تا سقف در دفتر همیشه نور زیادی وجود دارد.

کودکان ( بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 210 متر)
والدین و صاحبان کوچک این اتاق در ایجاد طراحی اتاق کودک شرکت کردند و طراح تمام خواسته ها را ترکیب کرد و یک فضای داخلی شیک، روشن و سبک ایجاد کرد. جزئیات "نرم" زیادی، رنگ سبز پررنگ، فضای ذخیره سازی کافی برای وسایل و اسباب بازی ها، و همچنین میز کار برای درس ها و سرگرمی ها وجود دارد.

حمام ( بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 210 متر)
حمام بدون اغراق لوکس بود. علاوه بر پنجره ای از کف تا سقف مشرف به شهر، همه چیزهایی که برای استراحت پس از یک روز کاری طولانی در محل کار نیاز دارید وجود دارد. یک وان حمام مستقل، یک دستگاه روشویی با دو سینک و یک لوستر که در مقابل سقف مشکی که به اتاق عمق می‌بخشد، بسیار عالی به نظر می‌رسد.
دکوراسیون حمام را چوب و ظروف سنگی چینی تیره تشکیل می دهد که به خوبی با جزئیات طلایی رنگ و لوازم بهداشتی مشکی ست می شود. اتاق دوش در پشت یک پارتیشن شیشه ای راه راه در یک قاب طلایی پنهان شده است.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn