هزینه بازسازی و دکوراسیون داخلی در اصفهان

دراین قسمت یکی از نمونه کارهای جذاب گروه ساختمانی ناتک رو مشاهده می کنید. این کار زیبا با متراژ تقریبی 230 متر به جرات یکی از بد نقشه ترین منازلی بود که تابحال کار کرده بودیم ، متاسفانه پلان دارای فضای پرتی بسیار زیاد و پر از تورفتگی و برجستگیهای بی مورد بود و از همه بدتر اینکه برای یک منزل 230 متری آشپزخانه ای در حد 14 متر مربع تازه با یک ستون وسطش تعبیه شده بود  و فقط در تصاویر قبل از طراحی به موقعیت ستونها نگاهی بیندازید!! جالب تر اینکه این ساختمان توسط یکی از مدعیان معماری طراحی شده و بر اساس اطلاعات رسیده گویا در زمان ساخت مانور عجیب و کاذبی رو آن داده شده است! حقیقتا در بدو ورود به پروژه بسیار نگران بودیم که شاید برای اولین بار تیم توانمند ناتک از عهده انجام کار برنیاد واز همه بدتر اعمال فشار زیاد از جانب کار فرما برای زمان بندی ، سختی کار رو برای مجموعه 100 برابر کرده بود. (هزینه بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل 230 متری در اصفهان)

باور بکنید یا خیر باید عرض کنیم مجموعه ناتک برای طراحی این کار فقط 2 روز!! وقت داشت!! که البته با یک کار شبانه روزی ، هر روز تا ساعت 3 صبح موفق به تکمیل این پروژه شدیم و طبق قول و قرار ، دقیقا راس زمان مقرر طرح تحویل کارفرما شد. تقریبا باورمون نمیشد با این زمان کم بتونیم یه کار ایده آل تحویل بدیم ولی طراحی کار و مقبول واقع شدن فوق العاده نزد صاحبنظران اثبات کرد تیم ناتک در هر شرایط بهترین خودش رو ارائه خواهد داد. به هر جهت تیم ناتک همیشه به قول و قرار خودش پایبنده و همیشه تلاش کردیم اولویت مجموعه حفظ و جلب رضایت کارفرماهای محترم باشه . در انتها باید تشکر ویژه ای از سرپرست تیمهای طراحی ناتک داشته باشیم که همیشه و در هر شرایط تیم رو به نحو عالی رهبری کرده . امیداست که مقبول افتد و در نظر آید...(هزینه بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل 230 متری در اصفهان)

در مورد هزینه بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل 230 متری در اصفهان باید به عرض برسونیم که درحال حاضر انتخاب سبک نقش بسیار مهمی در هزینه داره و سبک مدرن و مینیمال تقریبا به عنوان کم هزینه ترین و سبک کلاسیک و نئوکلاسیک تقریبا جزو پرهزینه ها محسوب میشه.

نظر شما چیه دوستان عزیز؟؟ لطفا نظرات خودتون رو در کامنتها برامون بنویسید و ممنون ازینکه مثل همیشه به ما لطف دارید ولی خواهش میکنیم اگر انتقادی هم هست مطرح بفرمائید و مارو خوشحال کنید.(هزینه بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل 230 متری در اصفهان)

هزینه بازسازی و دکوراسیون داخلی در اصفهان

هزینه بازسازی و دکوراسیون داخلی در اصفهان

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn