10 تغییر بزرگ در روند طراحی آشپزخانه های 2021

بسیاری از شما نیازمند درک این موضوع هستید که چه خواسته هایی از آشپزخانه آینده خود دارید. و من می دانم که تصمیم گیری در مورد تمام اتصالات و لوازم صحیح ممکن است طاقت فرسا باشد. شما می خواهید شگفت انگیز به نظر برسد ، عملکرد خوبی داشته باشد و در ضمن تاریخ گذشته نباشد ، درست است؟ خوب ، من همین حالا در روند طراحی آشپزخانه 2021 و چیزی که اکنون برای سالهای آینده باقی مانده است ، کاوش می کنم ، تا مطالب بدست آمده را با شما به اشتراک بگذارم.

این گرایش های مختلف در آشپزخانه که بسیار مورد توجه مطبوعات قرار گرفته ،مواردی بوده که اخیراً در مستر کلاسهای طراحی آشپزخانه برگزار شده است. این یک کلاس مستر وبینار بود که با حضور متخصصان طراحی شرکت Metricon برگزار شد.بیایید حتی یک دقیقه دیگر برای رسیدن به آنچه در فضای آشپزخانه مهم است و برای سال 2021 جریان دارد هدر ندهیم.

1. مناطق تعاملی و سرگرم کننده

برنامه ریزی فضایی هنگام طراحی آشپزخانه بسیار مهم است. شما می خواهید این فضا را تا آنجا که ممکن است بزرگ و تعاملی ایجاد کنید. در سالهای گذشته آشپزخانه ها بیشتر به کارکردها می پرداختند ، در حالی که اکنون آنها به عنوان مکانی برای جمع شدن و معاشرت شناخته شده اند. این بدان معناست که آشپزخانه بیشتر به یک لحظه طراحی تبدیل می شود و تمام کارها در آشپزخانه دوم انجام می شود.

پنج روش برای تعامل بیشتر آشپزخانه شما عبارتند از:

    یک میز آشپزی در جزیره خود نصب کنید تا بتوانید در کنار خانواده جمع شده آشپزی کنید
    عمق جزیره خود را افزایش دهید تا فضای کافی برای چهارپایه و فضای پا وجود داشته باشد
    ماشین های ظرفشویی را در آشپزخانه دوم قرار دهید تا آشپزخانه محلی برای سرگرمی و تمیز بودن باشد
    در طراحی آشپزخانه خود یک میز کار قرار دهید تا بچه ها بتوانند در اینجا تکالیف را انجام دهند یا شما می توانید مدیر را انجام دهید
    برای اتصال هر دو فضا ، یک پنجره سرویس بین آشپزخانه و منطقه بوجود آورید


روند طراحی آشپزخانه های 2021

 

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn